포토센서 унсиз калдын тагы скачать - аршат үнсіз текст
페이지 정보

본문
унсиз калдын тагы скачать - аршат үнсіз текст [Подробнее...]
зерттеушілік әңгіме дегеніміз не - зерттеушілік әңгіме әдісі [Подробнее...]
менің сүйікті жазушым эссе ағылшынша - менің сүйікті жазушым ыбырай алтынсарин [Подробнее...]
өсімдіктердің негізгі тыныс алу мүшесі - өсімдік тыныс алу мүшесі лептесік [Подробнее...]
футбол қауіпсіздік ережесі - футбол ойынының ережелері [Подробнее...]
бесік жыры текст халық әні - бесік жыры жинағы [Подробнее...]
Александер) Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, сонымен бірге фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру:Ж:нұсқаулық/мазмұндама. (Александер) Тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білім мен ұғымдарды толықтыру.Ж:декламация. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі Ж: түсіндіру. Ж: ерекше құстар дәріс, әңгіме-сұқбат, ақыл-кеңес. Баланың өмірлік жолын айқындайды. Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті.Ж:айтқандарын дәлелдейді. Александер) Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, сонымен бірге фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру:Ж:нұсқаулық/мазмұндама. (Александер) Тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білім мен ұғымдарды толықтыру.Ж:декламация. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі Ж: түсіндіру. Ж: дәріс, әңгіме-сұқбат, ақыл-кеңес. Баланың өмірлік жолын айқындайды. Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті.Ж:айтқандарын дәлелдейді. Ұжымдық талқылауларда әңгіменің зерттеушілік түрі басымдыққа ие екенін түсінеді, зерттеушілік әңгіме жүргізу үстінде оқушыны әңгімеге тартып дамыта алады. Әдіс-тәсіл. Жекелей, топпен, жұппен жұмыс. Ресурстар мен жабдықтар. -Көрген Фильмдеріңізде қандай іс-әрекет болып жатыр? -Бұл әңгіменің қандай түрі деп ойлайсыздар? Неге? (10– минут). Коучинг тақырыбын анықтау. Алдарына қойған мақсаттарына тоқталу. Жоспарды анықтау: 1. Диалог,оның ішінде зерттеушілік әңгіме деген не? 2.Зерттеушілік әңгімеге байланысты зерттеу жүргізген ғалымдар. 3. Зерттеушілік әңгіме жүргізу үстіндегі іс-әрекет. (4– минут). ІІ. Негізгі кезең. «Диалог», Зерттеушілік әңгімеге сөзіне тоқталу. Топтық (кумулятивтік) әңгіме. Айтылған пікірге механикалық келісу; Білім алу мақсатында идеяларды төзімділікпен тыңдау; Идея қайталанады және жасалынады, үнемі мұқият бағалана бермейді. Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелері:Барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жарияланады. Жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ:Төмен дәрежелі. Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сұрақ:Төмен дәрежелі. Жетекшінің оқушыларды біртіндеп тапсырманы аяқтауға «итермелеуінде» көрініс беретін үнемі ұлғайып отыратын қолдауы (Брунер):«Көпіршелер тұрғызу». Жорамалдарды растау тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады:Тестілеу және растау. Жұмыс жадысы болып табылады:Қысқа мерзімді жады. Ұжымдық талқылауларда әңгіменің зерттеушілік түрі басымдыққа ие екенін түсінеді, зерттеушілік әңгіме жүргізу үстінде оқушыны әңгімеге тартып дамыта алады. Әдіс-тәсіл. Жекелей, топпен, жұппен жұмыс. Ресурстар мен жабдықтар. -Көрген Фильмдеріңізде қандай іс-әрекет болып жатыр? -Бұл әңгіменің қандай түрі деп ойлайсыздар? Неге? (10– минут). Коучинг тақырыбын анықтау. Алдарына қойған мақсаттарына тоқталу. Жоспарды анықтау: 1. Диалог,оның ішінде зерттеушілік әңгіме деген не? 2.Зерттеушілік әңгімеге байланысты зерттеу жүргізген ғалымдар. 3. Зерттеушілік әңгіме жүргізу үстіндегі іс-әрекет. (4– минут). ІІ. Негізгі кезең. «Диалог», Зерттеушілік әңгімеге сөзіне тоқталу. Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, рефлексия, бейнефильм көрсету, АКТ-мен жұмыс, диалог құру, зерттеушілік әңгіме, кері байланыс, пікірталас, постермен жұмыс. Жазира Байырбекова – Бесік жыры ТЕКСТ. Әлди әлди әлди-яу. Әлди әлди әлди-яу. Әлди әлди әлди-яу. Әлди әлди балашым. Әлдилейді анашың. Бесігіңе жата ғой. Тәтті ұйқыға бата ғой. Әлди әлди әлди-яу. Jannur kokebaeva @jannur Бесік жыры Діни аңыздарда бесік жырын ең алғаш орындаған Хауа ана деп айтылады. Бірде ол егіз ұлын жұбата алмай, қиналып отырады. Сол кезде көктен жеті періште түсіп: «Алла, Алла, Алла», деп, Алланың атын әдемі әуезге салып әндетеді. Әдемі әуенге елтіген Хауаның бөбектері жұбанып, абайская область какие города входят тәтті ұйқыға кетеді. Нурмат Мирзатов Эркелегенинди ТЕКСТ ; Съездбек Искеналиев Мына минтип ТЕКСТ ; Қайрат Нұртас Табиғатым махаббатым ТЕКСТ ; Киличбек Мадалиев Инжигим ТЕКСТ. Жер жүзінде бесік жырын айтпайтын халық жоқ. Сәби жүрегіне алғашқы рухани нәр ең алдымен осы әлди жыры арқылы сіңеді. Осыны жан жүрегімен сезінген ақын.
Ola dale dale u скачать remix
желтоқсанға байланысты сұрақтар
досқа тілек туған күнге скачать
несептің көп мөлшерде шығарылуы
қазақстан бақыты әні
.
==============================================================
~~~~~ формы юридических лиц в рк ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Betting With Bulgogi: The Ultimate Guide to Korean Gambling Sites 24.07.06
- 다음글See What Akun Demo Hades Vs Zeus Tricks The Celebs Are Using 24.07.06
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.