전체검색

사이트 내 전체검색

математикалық әдіс тәсілдер бастауыш сынып - қызықты әдіс тәсілдер > 자유게시판

자유게시판

비전센서 математикалық әдіс тәсілдер бастауыш сынып - қызықты әдіс тәсілдер

페이지 정보

profile_image
작성자 Randal
댓글 0건 조회 189회 작성일 24-07-06 09:21

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
математикалық әдіс тәсілдер бастауыш сынып - қызықты әдіс тәсілдер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Бастауыш сынып мұғалімдерінің математика пәнін оқытудағы әрекетіне талдау тиімді тиімсіз қолданбаймын Дамыта оқыту 12 Деңгейлеп саралап оқыту(Ж.Қараев) АКТ 9 3 Репродуктивтік әдіс 9 3. Ал мұғалім болса, оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін өз тәжірбиесінде қолдана отырып, жан-жақты білімді де дарынды тұлға қалыптастыра алады. Демек, ұстаз- балаға білім берумен қатар шәкірттің рухани дамуына да басшылық жасай алады. Жаңа педагогикалық технология – бұл оқу үрдісін ұйымдастыру және өткізу барысындағы оқушылар мен мұғалімдерге жайлы жағдай туғызудың біріктірілген педагогикалық қарым-қатынастың барлық жағдайларды ойлап қарастырған моделі. Оның негізгі ұстанымдары – оқытуды ізгілендіру, әлеуметтану теорияларына кіріспе презентация өздігінен дамитын, жетісай ауыз ашар кестесі дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін-өзі жетілдіріп, өсіруші, тәрбиелеуші тұлға қалыптастыру болып табылады. ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН. ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚҚЫЗЫ №10 дарынды балаларға арналған облыстық «Білім-инновация». Бұл жаңартылған білім бағдарламасы оқушы үшін де, мұғалім үшін де тиімді бағдарлама. Мысалы: Брунер оқытудағы маңызды тәжірибені дамыту бойынша бірнеше өте маңызды кеңестер ұсынды. Брунер теориясының ажырамас бөлігі «Жаңалық ашу» және «Егер оқушыға бөліктерді бір жерге жинауға және өзін ашушы болуға рұқсат етілсе, алынатын нәтижелер шынайы» деген ұғымдар болды. Оқытудың мұндай типінің артықшылығына төрт аспектінің арасында; біріншіден, зияткерлік мүмкіндіктердің өсуі арқылы; екіншіден, сыртқы марапаттаудан ішкі марапаттауға өту арқылы; үшіншіден, жаңалық ашу арқылы және соңғысы, жадыны дамыту үшін осындай оқытудың арқылы қол жеткізіледі. Жаңартылған оқу бағдарламасы, оқу жоспарлары, тілдік дағдылар, педагогикалық әдіс-тәсілдер және белсенді оқыту технологиялары да. Ойынды сыныппен жарыс түрінде өткізуге болады.Әр қатардан оқушы шақырылады.Ойын басқарушы: Талапай-ау,талапай, Табылды ойын алақай! Асықты алға шашамыз, Талапайға басамыз. Пограничник орта мектебінің. Бастауыш сынып мұғалімі:А.К.Данкина. Рецензент: Білім мазмұны және сапасын бағалау. Кабинет әдіскері:Б.С.Барамбаева. Бұл жинақта 1 сыныпқа математика сабағында қолданылатын дидактикалық ойындар түрлері берілген. Қолданылған әдебиеттер тізімі: 1)Математика оқулығы 1 сынып Ә.Б.Ақпаева,Л.А.Лебедева,Л.А.Буровова 2009ж. Бастауыш сыныптарда оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері. Рахымжанова Алмагул Абдикаримовна. Бастауыш сынып мұғалімі. Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол – жаңадан жаңаны. Бастауыш сыныптарда оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері. Рахымжанова Алмагул Абдикаримовна. Бастауыш сынып мұғалімі. Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол – жаңадан жаңаны. Төменде аталып өтілетін түрлі әдіс-тәсілдерді жүйелі түрде студенттер жоспарланған сабақтарына кіргізіп, қолдануы жеке тұлғаның дамуына, жаңа ақпараттарды меңгеруіне сепігі тиеді деген сеніммен ұсынамын. 4."3 таяқша" әдісі. Берілген тақырыпқа байланысты 1 сұрақ, 1 жауап, 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. 5. «Бинго» ойыны. Соның нәтижесінде «Бастауыш білім беру мұғалімі» мамандығының 3 курс студенті Қазанғапова Айкүміс «Байқау» тәжірибесінде өз сабақтарында қолданып өте жақсы нәтижеге жеткен болатын. Мысалы, 1 сыныпта «Екі таңбалы сандар» тақырыбының жаңа сабақты түсіндіру кезінде «Қысқы ойындар» әдісін қолданды. Біз «Өмір бойына жететін білім алу» моделінен «өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз.Н.Ә. НазарбаевӘлемдік бәсекелестік заманында әрбір адамның. Төменде аталып өтілетін түрлі әдіс-тәсілдерді жүйелі түрде студенттер жоспарланған сабақтарына кіргізіп, қолдануы жеке тұлғаның дамуына, жаңа ақпараттарды меңгеруіне сепігі тиеді деген сеніммен ұсынамын. 4."3 таяқша" әдісі. Берілген тақырыпқа байланысты 1 сұрақ, 1 жауап, 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. 5. «Бинго» ойыны. Соның нәтижесінде «Бастауыш білім беру мұғалімі» мамандығының 3 курс студенті Қазанғапова Айкүміс «Байқау» тәжірибесінде өз сабақтарында қолданып өте жақсы нәтижеге жеткен болатын. Мысалы, 1 сыныпта «Екі таңбалы сандар» тақырыбының жаңа сабақты түсіндіру кезінде «Қысқы ойындар» әдісін қолданды. Атқарады. Математика сабақтарында математикалық білімнің мазмұны және оқытудың әдіс-тәсілдері, оқушының іс-әрекетін ұйымдастырудың формалары. Мақала "МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ҚОЛДАНЫЛҒАН ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР " атты Мақала, пәні Алгебра. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Бұл жаңартылған білім бағдарламасы оқушы үшін де, мұғалім үшін де тиімді бағдарлама. Мысалы: Брунер оқытудағы маңызды тәжірибені дамыту бойынша бірнеше өте маңызды кеңестер ұсынды. Брунер теориясының ажырамас бөлігі «Жаңалық ашу» және «Егер оқушыға бөліктерді бір жерге жинауға және өзін ашушы болуға рұқсат етілсе, алынатын нәтижелер шынайы» деген ұғымдар болды. Оқытудың мұндай типінің артықшылығына төрт аспектінің арасында; біріншіден, зияткерлік мүмкіндіктердің өсуі арқылы; екіншіден, сыртқы марапаттаудан ішкі марапаттауға өту арқылы; үшіншіден, жаңалық ашу арқылы және соңғысы, жадыны дамыту үшін осындай оқытудың арқылы қол жеткізіледі. Сабақта қолдануға болатын белсенді әдіс-тәсілдер. 4-А Метод Jigsaw-2 «Пила-2». Бұл әдіс 4-5 адамнан құрылған топпен оқушылардың жұмысын көздейді. Өткізу кезеңдері. А. Кіші топтың әрбір мүшесі ортақ жұмыстың жеке бір бөлігін алу орнына, бүкіл шағын топ сол бір жұмыспен ғана жұмыс істейді. Біз «Өмір бойына жететін білім алу» моделінен «өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз.Н.Ә. НазарбаевӘлемдік бәсекелестік заманында әрбір адамның.



біз зорлық зомбылыққа қарсымыз слайд - мен зорлық зомбылыққа қарсымын тәрбие сағаты [Читать далее...]

Онлайн презентация Тұрмыстық зорлық-зомбылықты болдырмау бесплатно. Скачать доклад-презентацию на заданную тему в количестве 13 слайдов на нашем сайте. Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз. Тұрманбетова Лаура Сайлаубайқызы Тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы. Тәрбие сағатының мақсаты: оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсіндіру және зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін айту. Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. Тәрбие сағатының түрі: жаңа ұғымдарды талдау, талқылау. Әдісі: проблемалық, ой қозғау, эвристикалық. Тәрбие сағатының барысы: Ұйымдастыру бөлімі. (оқушылар екі топқа бөлініп отырады). «Балалық шақ – зорлық, зомбылықсыз» атты тәрбие сағатымызды бастайық. Мұғалім. Мақсаты Құқықтық білімді жетілдіру,тәрбиелікке әдептілікке үйрету. Зорлық зомбылық құқықта «бір адамның екінші бір адамға,оның жеке басына тиіспеушілік. Зорлық зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның ең жаман қасиеті екенін айту. Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз атты Конспект, пәні Басқа. Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз Авторы: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен. Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізуде, денсаулықты сақтау мен нығайтудағы басты міндеттің бірі – бала құқығын қорғау, зорлық-зомбылыққа қарсы күрес жүргізу. Зорлық-зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы» делінген. Тән азабын шектірген зорлық – адамның ағзасына тікелей әсер ету, ұрып-соғу, денесіне зақым келтіру, тағы басқа. Тән азабын шектірген зорлықтың салдарынан жәбірленушінің денсаулығына зиян келтірілуі мүмкін. Қазақ халқының дана сөзі бар: «Әйел адамға рухы әлсіз ер адам ғана қол көтереді». Зорлық-зомбылықсыз 16 күн" акциясы аясында оқушылар мен ата-аналар арасында" зорлық-зомбылыққа жол жоқ " атты жадынамалар мен парақшаларды тарату. Құқықтық тыйымдар мен құқықтық міндеттерге қарсы әрекет етеді. соғыс, зорлық-зомбылық, төңкерістер, эмбарго, дауыс беру сияқтылары. Мен зорлық- зомбылыққа қарсымын Мақсаты Балалармен ата-аналарды және ересектерді қоғамда кездесіп отырған балаларға қатысты зорлық зомбылық пен қатыгездіктің зияны мен салдары туралы түсінік беру, талқылау. Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізуде, денсаулықты сақтау мен нығайтудағы басты міндеттің бірі – бала құқығын қорғау, зорлық-зомбылыққа қарсы күрес жүргізу. Зорлық-зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы» делінген. Тән азабын шектірген зорлық – адамның ағзасына тікелей әсер ету, ұрып-соғу, денесіне зақым келтіру, тағы басқа. Тән азабын шектірген зорлықтың салдарынан жәбірленушінің денсаулығына зиян келтірілуі мүмкін. Қазақ халқының дана сөзі бар: «Әйел адамға рухы әлсіз ер адам ғана қол көтереді». Cкачать: Мен зорлық зомбылыққа қарсымын. сынып сағаты. Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте. Тәрбие сағат». «Мен зорлық- зомбылыққа қарсымын». Мақсаты Балалармен ата-аналарды және ересектерді қоғамда кездесіп отырған балаларға қатысты зорлық зомбылық пен қатыгездіктің зияны. Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ слайд,презентация «Зорлық – зомбылық» түсінігі Физикалық: итеру, жұлмалау, алақанмен жұдырықпен немесе басқа да заттармен ұру. Тәрбие сағатының тақырыбы:«Балалық шақ – зорлық, зомбылықсыз». Тәрбие сағатының мақсаты: оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру. Тақырыбы: Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз Мақсаты: Оқушыларға зорлық зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның ең жаман қасиеті екенін айту. Әрбір бала өз отбасында, ата- анасымен бірге өмір сүруге құқылы. Тәрбие сағатының мақсаты: оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсіндіру және зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін айту. Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. Тәрбие сағатының түрі: жаңа ұғымдарды талдау, талқылау. Әдісі: проблемалық, ой қозғау, эвристикалық. Тәрбие сағатының барысы: Ұйымдастыру бөлімі. (оқушылар екі топқа бөлініп отырады). «Балалық шақ – зорлық, зомбылықсыз» атты тәрбие сағатымызды бастайық. Мұғалім. Зорлық зомбылық. Тәрбие сағат. Оқушыларға зорлық зомбылық туралы мағлұмат беру. Әйелдер мен балаларға арналған зорлық зомбылық проблемасы елімізде елеулі мөлшерде асқынды. Тәрбие сағат. "Мен зорлық – зомбылыққа қарсымын" 7 "А" сынып Сынып жетекші:Ғ.Жайсембаева. Мақсаты: • • Оқушыларға зорлық зомбылық туралы мағлұмат беру Адамның ең жаман қасиеті екенін айту. Адамның ең басты құндылығы оның бостандығы, олай болса оқушыларға адамзаттық құқықтарымен бас бостандықтарын қорғауы туралы үйрету Зорлық –зомбылық адам ағзасына тікелей әсер ететінін түсіндіру.

купить картинг взрослый, купить картинг в костанае аренда частный дом на длительный срок в таразе, частный дом аренда мукагали макатаев олендер жинагы, мукагали макатаев олендери онай художественный колледж актобе, автоэлектрик колледж актобе бүркіттің ұя салу науқаны, бүркіт туралы мәтін құрап жаз шүкірлік дәптері, шүкіршілік дәптері pdf скачать марат моминбаев бизнес, виктория моминбаева биография личная жизнь
алит гипсовая смесь отзывы
гармошка цена
әпке драмасы сыни пікір
авто краска шымкент
динамо костанай волейбол

.
==============================================================

~~~~~ слабые стороны экономики независимого казахстана ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.