전체검색

사이트 내 전체검색

тапсырмаларды орындау барысында метатану - сынақтан өткізу сұрағы > 자유게시판

자유게시판

네트워크 컨버터 тапсырмаларды орындау барысында метатану - сынақтан өткізу сұрағы

페이지 정보

profile_image
작성자 Eileen
댓글 0건 조회 24회 작성일 24-07-06 00:12

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
тапсырмаларды орындау барысында метатану - сынақтан өткізу сұрағы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі: зерттеушілік. Өздігінен реттелетін оқудың үш елементі аса маңызды болып табылады (Perry et al, 2002) тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағыттаушылығы; оқ. Метатану таным туралы таным. Джон Флейвелл 1976 жылы енгізген. Метатану стратегиялары. 685.00K. Категория: Образование Образование. ЖАДА бала тапсырмаларды білікті және өз бетінше орындай алатын «өзі реттейтін әрекеттер» аумағына қарама-қарсы қойылады. ЖАДА-да ересек адам өзара қарым-қатынас барысында баланың тапсырманы алдыңғы білімдер және тәжірибесімен байланыстыра арқылы оны орындауға мақсатты түрде қатысуына мүмкіндік бере отырып басшылық жасайды. «Көпіршелер» және олардың ЖАДА-ға қатынасы. «Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші «метатану» болып табылады. Басқаша айтқанда, оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрену де бар. Адамдар ойлауға қабілетті және ойлау туралы ойлануға да қабілетті. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай сұрақтарды саралауға болады. Барыс септікте тұрған сөз Аяжан әкесімен оқуга кетті.+++оқуға. Батыл сөзіне мәндес сөз +++өжет. Баян тауын қорғаған батыр:++++ Жасыбай. Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі:+++ репродуктивті. Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән? Танымдық үдерістерді білу, түсіну, реттеу:+++ метатану. Танымдық, эмоционалдық және психомоторлық бағыттар бойынша оқушыларды оқыту мақсаттарының тізімін жасауға негізделген модель:+++ Блум таксономиясы. Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ:+++ сынақтан өткізу. Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы: тапсырманы орындау барысында оқушыға ойлау нәтижелерін кейін оқу үдерісіне саналы пайдалану үдерісі метатану. Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ: сынақтан өткізу. 23. Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «модельдеу» аспектілері арасындағы сәйкестік: ықтимал әсерлерді имитациялау. 24. Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы: абрамян решебник pdf осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз ба? 25. Оқушыларды тұжырымдар жасай отырып, негізгі дереккөздерді салыстыру және талқылауға жетелегенде дамитын сыни ойлау дағдысы: қорытындылау. 26. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық есте сақтау мен қайталау емес, құрдастардың белсенді қатысып, ақпараттарды өңдеуі және қорытуын талап етеді. • мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге көмектеседі. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай сұрақтарды саралауға болады. Сынақтан өткізу: сынақтан өткізуге арналған сұрақтар оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құрылуы қажет, сондай-ақ «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сияқты сұрақтар тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отырады.

Тапсырмаларды орындау барысында метатану, сынақтан өткізу сұрағы

Question 1. 30 seconds. Q. Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар. answer choices. оқулықтағы оқу материалының көлемін біледі. Тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий Жаңашылдық Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілген алгоритм, нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі репродуктивті Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән. Мұғалім:Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді мысал келтіре аласыз ба? –сынақтан өткізу Блум таксономиясына сәйкес жаңа үлгіде әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі жинақтау Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы:осы ойлау нәтижелерін оқу үдерісінде саналы пайдалану үдерісі метатану. тапсырманы орындау барысында оқушыға. Метатану дағдыларын дамыту атты Мақала, пәні Жаңартылған бағдарлама. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Метатану дағдыларын дамыту. Материал туралы қысқаша түсінік. Мұғалімдер, өз кезегінде, гендік инженерия адам өмірін сақтау өзінің сабақ беруіне ғана емес, оқушылардың оқу ептілігін дамытуға назар аударуы тиіс. Осыған орай, әр сабақта оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысу керек: олар өзінің болжамдары мен сұрақтарын құрастырады, бір-біріне кеңес береді, өз алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды, идеялармен эксперимент жасайды және қателер оқудың ажырамас бөлігі екенін түсінеді. Көпіршелер» деп санау үшін оқыту мен оқуда қарастырылған жағдайдың бірі оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру. «оңайдан қиынға» ережесі қай принципке жатады түсініктілік. Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие. Қандай беолілер бойынша жіктелген өзара қарым-қатынас стилі бойынша. Адам тәжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі эпизодты. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері адамдарға құрмет сезімін дамыту. Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие – бұл тәрбиенің бағыты. 158 Кім алғашқы кең көлемді метатану зерттеуінде ерте жастағы балаларға есте сақтауға тапсырмалар берді? *Флейвелл. Метану терминін алғашқы кім қолданды? стандартты бақылау мен орындау, мазмұнын мен білім беру стилін анықтау. Проблемаларды анықтау үшін тестілер өткізіп, одан кейін өзіндік түзету және. тестілеу жұмыстарын қайталап өткізуді бағалаудың қандай мақсатына жатқызуға. жабық сұрақтар дейді. 245.Өзінің жұмыс тәжірибесін, жаңа тәсілдерді қолдану және бағалау әрекеттерін қамтиды. *мұғалімнің көшбасшылығы. *Практикалық тапсырманы орындау үшін нұсқаулықты ұстану. 256 Джин Раддок «оқушы үнінің» мәні зор деп насихаттады. Ғалым бұл идеясымен не айтпақ болды? 22.Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, идеяларын дамытуға көмектесетін, тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі түрткі. Метатану дегеніміз сіздің қалай ойлайтыныңызды және когнитивті процестерді саналы түрде басқарудың нені білдіретінін білу және реттеу мүмкіндігі. Метатану термині күрделі болғанымен, сіз оны білім туралы білім деп қорытындылай аласыз. Басқаша айтқанда, сіздің ойларыңызды білу және реттеу қабілеті және есте сақтау, назар аудару және түсіну сияқты танымдық процестерді саналы бақылау нені қамтиды. Метатануды зерттеу гносеологтан және когнитивтік психолог Дж.Флавеллден және ағылшын антропологы мен психологы Григорий Бейтсоннан басталды. Соңғысы зерттеулерін жануарлардағы метатануды зерттеуге бағыттады. Метатану дегеніміз жоғары деңгейлі ойлау, ол сіз туралы мәселе болып табылады.

профсоюз работников образования рк, устав профсоюза работников образования рк олимп атырау цены, олимп атырау баймуханова сабаққа көмектесетін дұға, 214 автобус алматы тест алдында оқылатын дұға что умеют вампиры, самые закрытые знаки зодиака




адам өмірінің қауіпсіздігі
субъект среднего предпринимательства рк
даражарнақты өсімдіктердің белгілері
точка доступа mikrotik sxtsq 5 high power
изготовление защиты двигателя на заказ

.
==============================================================

~~~~~ махаббат бекеті минус скачать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.